יתרונות לשימוש במיקוריזה

צמחי קנאביס הם מגוונים ביותר ויתאימו כמעט לכל סביבה. מיקרואורגניזמים מקומיים ופטריות מיקוריזה כמו אלו הכלולות ב-DYNOMYCO יכולים להפוך לחברו הטוב ביותר של המגדל ולעזור לו להשיג את האיזון האופטימלי בין הצמח לפטריות. להלן חמשת היתרונות המובילים של שימוש במיקרואורגניזמים מועילים בגינה הרפואית שלך.

המגן האולטימטיבי

חיי הצומח קיימים כבר מאות מיליוני שנים. כאשר צמחים נדדו מהאוקיינוסים אל הקרקע, מערכות השורשים המתפתחות שלהם אפשרו להם להסתגל לחיים ביבשה. במהלך תהליך זה, אמא טבע יצרה בעלת ברית ביולוגית לצמחים כל כך מתוחכמים, שהיא עדיין משרתת את מטרתה עד היום כדרך הטובה ביותר לתמוך בגינה הפנימית או החיצונית שלך. ברית זו היא פטריות מיקוריזליות, החומר הפעיל ב-DYNOMYCO.

פטריות המיקוריזה ב-DYNOMYCO עוזרות להגן על מצע הגידול שלך ועל אזור השורשים החשוב מכל סוגים שונים של מתח. ישנם סוגים רבים של פטריות וחיידקים בחוץ ותפקידיהם משתנים. ניתן להשתמש בתרסיסי עלים כדי לשפר את תגובת הצמח לפתוגנים הנישאים באוויר כגון טחב אבקתי. למזיקים כמו זבובים לבנים מציקים, מומלץ להשתמש בפטריות Beauveria bassiana, אשר הורגות ביעילות את Trialeurodes vaporariorum.

אזור שורש משופר

כאשר אתה בוחן את אזור השורש של כל צמח שטופל ב-DYNOMYCO, אתה יכול בקלות לראות את העדויות לקשר סימביוטי בריא. מסת השורש המוגברת והאחיזה שיש לה באדמה ברורים בהשוואה לצמחים שלא טופלו בפטריות מיקוריזה. עם זאת, כאשר מסתכלים במיקרוסקופ הקסם מתבהר וניתן לראות התרחבות של מסת השורשים והיעילות בזמן אמת.

הדרך הטובה ביותר לחשוב על המשמעות של מסת שורש היא לדמיין כמה מים מחזיק השיער שלך. ככל שהשיער שלך ארוך יותר, כך יש לו יותר מסה. שטח פנים גדול יותר מאפשר לו להחזיק כמויות גדולות יותר של מים. כאשר מיישמים השוואה זו לחיי צמחים, ברור שגידול משמעותי ביכולתם של הצמחים לגשת לחומרים מזינים זמינים ולאגור מים היא יתרון עצום המועיל למגדלים בכל קנה מידה.

שיבוט מהיר יותר

בין אם אתה מגדל חדר שינה חדש בשיבוט, עובד במתקן שהעסק שלו מסתמך על שיבוטים שורשיים נמרצים, או אפילו מגדל שעובד עם שיבוטים במשך זמן בלתי ידוע, שיעורי שיבוט מהירים יותר הם בונוס. הזמן הסטנדרטי לשיבוט הוא בדרך כלל בסביבות 14 יום במפיץ ובערך 7-10 ימים בסיוע משאבת אוויר D.W.C. להכין.

השימוש ב-DYNOMYCO הוכח כיעיל ביותר עבור מגדלים ומגדלים, שרבים מהם שמחים לשתף אותנו בכך שהם צמצמו את שיאי השיבוט הישנים בחצי. נראה שלא רק שיבוטים משתרשים מהר יותר כאשר משתמשים בתמיסה מדוללת עם DYNOMYCO כדי להשרות את קוביות ההשרשה לפני השיבוט, אלא שכאשר הם יגדלו, הם יתפוצצו שורשים מכל חלק של הקובייה ויתחילו לזחול לאורך תחתית המפיץ. מגש כמו ספגטי חי. קצב שיבוט עקבי ומתן ההתחלה הטובה ביותר בשלב מוקדם לצמחים יביא לצמחים גדולים יותר, טובים יותר ושמנים יותר עם הטרפנים האולטימטיביים.

תדירות האכלה מופחתת

ללמוד לחייג את ה-ECC הנכון עבור זן מסוים יכול להיות קשה מספיק, כך שכל עזרה במחלקת ההשקיה יכולה לחסוך זמן וכסף. פטריות מיקוריזיות מגדילות את מסת השורשים, ומאפשרות לצמחים להסתגל לתנאים קשים ולסבול תקופות של בצורת.

מבחינת גידול קנאביס, זה לא אומר שאחרי הוספת פטריות מיקוריזה אפשר לקצץ את לוח הזמנים של ההשקיה והאכלה למינימום. עם זאת, זה אומר שיש לך הרבה יותר מינוף כשאתה מתמודד עם מזג אוויר חם, אתגרים לוגיסטיים או מקור מים לא אמין.

חקלאות מתחדשת

חקלאות רגנרטיבית ופרמקלצ’ר מציעות כמה מההזדמנויות המרגשות ביותר של ימינו. גישות אלו יכולות להציע למגדלים סיפוק אמיתי בידיעה שהם יוצרים משהו שיעמוד במבחן הזמן. פטריות מיקוריזליות חותכות פחמן וממלאות תפקיד חשוב בריפוי אדמה מדולדלת במינרלים וחומרי הזנה ובהעברתם לצמחים. פטריות מיקוריזיות הופכות את הלכלוך שלך לאדמה.

מנקודת מבט עסקית, היתרונות ארוכי הטווח של פטריות מיקוריזה משתלמים במהירות. כאשר עובדים כצוות קטן בקנה מידה גדול, הפחתת טביעת הרגל הפחמנית והעלויות שלך יכולה לעשות עולם של הבדל.

הוספת DYNOMYCO לכדור הארץ מאפשרת את כל היתרונות הנ”ל לבוא לידי ביטוי, וליצירת גינות עצמאיות המקיימות את עצמן, המייצרות פירות ופרחים מדהימים עונה אחר עונה. למעשה, עם כל עונה שעוברת, שלמות מארג המזון של האדמה גדלה, מה שמאפשר לגן להיות בר-קיימא לחלוטין לגידול קנאביס.

טיפים למגדלים…

שתילים וייחורים המטופלים במיקוריזה יפתחו מסת שורש גדולה בהרבה.

פטריות מיקוריזה מגבירות את הגנת היבול מפני סוגים שונים של סטרס.

אזור השורש של צמח מחוסן בפטריות מיקוריזה יכול לעלות הרבה יותר מ-100%.

פטריות יכולות להפוך במהירות גנים מדוללים לנווה מדבר שופע ובר קיימא שופע חיים.

! בהצלחה אורבניקים יקרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *