משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל350 ש"ח
משלוחים חינם! בקניה מעל 350 ש"ח

סקירה מהירה של דברים חשובים בגידול צמחי מרפא.

קנאביס רפואי הוא צמח שנתי בגידולי חוץ( Outdoor) – הוא משגשג באקלים ממוזג, ופורח בימי שמש קצרים פעם אחת בשנה. כמו משולש האזמרגד המפורסם בצפון קליפורניה, והוא גדל ומת פעם בשנה.

זה ייקח כ 10-32 שבועות לסיים מחזור גידול, תלוי בשיטה שתבחר ובגנטיקה של הצמח.

לפני שתתחיל לגדל, תצטרך להחליט אם אתה רוצה לגדל בתוך הבית או בחוץ (Indoor/Outdoor). אפשר לגדל כמעט בכל מקום – זה רק תלוי באיזה מיקום, ציוד ומשאבים העומדים לרשותך.

צמחי מריחואנה מתחילים כזרע או כייחור. זרעים נצטרך להנביט ואז לשתול בעציץ מותאם. ייחור הוא חיתוך המורד מצמח אם, ממש כמו תינוק שנולד, שאיתו נוכל לגדל צמח חדש וזהה לצמח האם, והוא יהיה בעל אותו הרכב גנטי.

לאחר שלב ההנבטה/ייחור, הצמח נכנס לשלב הצמיחה (veg), שהוא בדרך כלל השלב הארוך ביותר בחיי הצמח,  לצמח יהיה גבעול ראשי, ענפים ועלי מניפה – בשלב זה עדיין אין ניצנים.

הקסם קורה בשלב הפריחה, כאשר המפרקים של הצמח מתחילים לגדל ניצנים. זמן פריחה ממוצע הוא 9 שבועות, אך משתנה מגנטיקה לגנטיקה.

מה צריך צמח כדי לשרוד ולשגשג?

בראש ובראשונה אור : קנאביס רפואי הוא צמח פוטו-תקופתי(photoperiod), כלומר כמות האור היומית שהוא מקבל תקבע מתי הוא יתחיל לפרוח ולהתחיל לייצר ניצנים. בגידולי חוץ זה קורה כאשר כמות האור היומית מצטמצמת לכיוון ה 12 שעות ביום, בבית מגדלים יכולים לשלוט בכך על ידי שינוי שעות האור מ-  18 ל-  12 שעות ביום.

מים:

צמחי מרפא זקוקים למים, וכמות המים שהם זקוקים להם תשתנה ככל שהם גדלים, ותלויה גם באקלים ובמזג האוויר באזור בו הצמחים גדלים.

חומרים מזינים:

 צמחי מרפא זקוקים לחומרים מזינים(דשנים) כדי שיוכלו להתחזק, להיות בריאים ולמקסם את הפוטנציאל המצוי בהם.

טמפרטורה ולחות:

 יהיה עליכם לספק סביבה עם טמפרטורה ולחות אופטימליים שיאפשרו לצמחים לשגשג. באופן כללי, זה בין 23-28 מעלות צלזיוס, עם לחות יחסית בין 50-70%.

זרימת רוח / אוויר:

צמחים זקוקים לרוח וזרימת אוויר, שאותם תוכלו לדמות בתוך הבית עם מאווררים ומפוחים,למגדלי חוץ(Outdoor) זרימת האוויר תתרחש באופן טבעי.

אקלים וסביבה:

 זנים מסוימים נהנים משטח פתוח וקלים יותר לגידול בחוץ, וחלקם זנים מהירים וקטנים, מה שהופך אותם נהדרים לגידול בתוך הבית. בנוסף, ישנם זנים הזקוקים ליותר תשומת לב והם רגישים יותר לשינויים במזג האוויר ועשויים להפיק תועלת מ

סביבה מבוקרת אקלים(אוהל גידול). מומלץ לדבר עם מגדלים אחרים בקהילה שלך כדי לראות אילו זנים גדלים הכי טוב באקלים שלך.

תחילת הדרך מתחילה בשאלה, בתוך הבית או בחוץ?

גידולי חוץ(Outdoor) היא הדרך הזולה והקלה ביותר לגידול, מכיוון שאפשר לנצל את כוח השמש ומשאבים שזמינים בטבע, אך אתה זקוק למרחב המתאים לעשות זאת, והחלל צריך להיות מסוגל לקבל אור שמש בשפע לאורך עונת הגידול . לעתים קרובות, אתה יכול לתת לצמחים לגדול בחוץ ולקבל תשואות גדולות יותר מכיון שהצמח גדל זמן רב יותר ומתפתח למימדים גדולים יותר מאשר בחללים סגורים. 

 

גידול עשבי מרפא בתוך הבית הוא יקר יותר מכיוון שתצטרכו להוציא כסף על ציוד וכלי עזר מתאימים, אך  היתרון הוא שנוכל לשלוט בכל היבט בסביבת הגידול, נוכל לקבוע כל פרט בתוך החלל ולהגיע לתוצאות איכותיות ומבוקרות יותר, והיתרון הבולט ביותר הוא זה שנוכל להקים גידול מקורה(Indoor) כמעט בכל מקום שרק נרצה.

 

בהצלחה אורבניקים יקרים (:

סל הקניות
Empty Cart